۱۴۰۰ اسفند ۱۶, دوشنبه

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین؛ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ (میهن بلاکچین، کوین تلگراف، نیوز بی تی سی)

 

قیمت بیت کوین (عکس از میهن بلاکچین)
قیمت بیت کوین (عکس از میهن بلاکچین)

قیمت بیت کوین در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) به کمتر از ۴۰,۰۰۰ دلار رسید و تا روز دوشنبه زیر این سطح باقی مانده است و حتی به کانال ۳۷٬۰۰۰ دلار نیز وارد شد. اکنون رمز ارز BTC به قیمت ۳۸٬۱۵۴ دلار خرید و فروش می‌شود.
به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین تلگراف، اگرچه قیمت بیت کوین طی چند روز گذشته در نوسان بوده است، اما اطلاعات گلس‌نود نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران سازمانی از ماه دسامبر ۲۰۲۱ تاکنون در حال انباشت این رمزارز از طریق صندوق تراست بیت کوین گری‌اسکیل (GBTC) بوده‌اند.
نشانه مثبت دیگر این بوده است که مدیران صندوق‌ها از شرایط حاکم بر بازار نترسیده و به فروش دارایی‌های خود در GBTC نپرداخته‌اند. این موضوع گویای آن است که احتمالا مدیران به شرایط بلندمدت بیت کوین خوش‌بین هستند، در نتیجه ضررهای کوتاه‌مدت را می‌پذیرند.
بلومبرگ در گزارش خود از بازار کریپتو در تاریخ ۴ مارس گفته است که اگر ریزش بازار بورس آمریکا ادامه یابد، ممکن است بیت کوین نیز هم‌چنان تحت فشار قرار داشته باشد، اما سرانجام از شرایط خارج خواهد شد. از طرف دیگر، در صورت بازیابی بازار بورس و تکرار الگوهای گذشته، قیمت بیت کوین نیز می‌تواند با سرعت زیادی افزایش یابد.

تحلیل قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در تاریخ ۴ مارس به کمتر از میانگین‌های متحرک ۵۰ روزه و نمایی ۲۰ روزه رسید. این موضوع نشان می‌دهد که خرس‌ها در تلاش هستند تا کنترل بازار را در دست داشته باشند. گاوها نیز در تاریخ ۵ و ۶ مارس تلاش کردند با افزایش قیمت به بالاتر از میانگین‌های متحرک، خرس‌ها را به تله بیاندازند اما در این امر ناکام ماندند.

نمودار قیمت روزانه بیت کوین (BTC/USDT)
اگر قیمت بیت کو‌ین در سطح کمتر از میانگین‌های متحرک باقی بماند، خرس‌ها تلاش می‌کنند تا قیمت این رمزارز را به خط حمایتی کانال صعودی برسانند. احتمالا گاوها از این سطح قیمت به شدت دفاع کنند. افزایش قیمت از این سطح حمایتی بیانگر آن است که قیمت بیت کو‌ین، ممکن است چند روز دیگر در همین کانال باقی می‌ماند.
در صورتی که قیمت از سطح کنونی افزایش یابد ....
https://mihanblockchain.com/bitcoin-continues-decline-to-35k-and-more

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین؛ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ (میهن بلاکچین، کوین تلگراف، نیوز بی تی سی)

  قیمت بیت کوین (عکس از میهن بلاکچین) قیمت بیت کوین در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) به کمتر از ۴۰,۰۰۰ دلار رسید و تا روز دوشنبه زیر این سطح باقی ...